knasig blogg

Har så mycket att skriva så vet inte hur jag ska göra.. Har försökt att blogga en del från mobilen men det gick inte av någon anledning. Så har kollat om jag kan flytta bloggen då det har krånglat massor för mig. Kan just nu inte ladda upp några bilder.. Jätte konstigt och tråkigt! Så nu i början på sommarlovet ska jag ta tag i det!

Förra veckan hände det en hel del. På onsdagen var jag på Felicias student. Torsdagen var det tävling i Uddevalla och det gick helt ok, ett pet i varje klass men två lugna och fina rundor. Sen på fredagen fixade jag massa i stallet och med Yellow för i Lördags flyttade vi henne till Kungslena då Filippa ska låna henne tills vidare. Det gick jätte bra att flytta henne, hon var lugn i transporten och vi släppte ihop henne med två små shettisar och dom verkar trivas bra tillsammans. Sen på söndagen Fixade jag stallet och kollade på balen. Igår var det skolan och stallet. Idag är det hoppträning.

Detta ska jag göra i veckan:
Tisdag: Hoppträning
Onsdag: Skola, stallet, grillkväll med klassen
Torsdag: Brännbollsturnering, stallet, hälsa på Yellow
Fredag: Skolavslutning, stallet förbereda inför tävling, student firande
Lördag: Tävling i Bollebygd
Söndag: Någon prästvigning, stallet och planera mitt sommarlov!

Det var min vecka det och hoppas att det går fort för just nu är det jätte segt i skolan då vi inte gör någonting!
Bilder kommer senare när det går..

KOMMENTARER

Kommentera här:

Namn:
jag kommer hit igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0