Onsdag

En helt vanlig dag. Idag har jag varit i skolan och sen pluggat och snart stallet. Tänkte longera Jack idag eller jogga han lite lätt. Får se vad jag känner för när jag är där.

Igår var det hoppträning och det gick jätte bra. Jack var i fin form och min avståndsbedömning funkade jätte bra. Jag ska träna på att bli lite snabbare efter hindren. Vi hoppade ett litet hinder och skulle direkt ner i en trav öppna och johan var inte helt nöjd och jack var lite spänd i början. Så det är en sak vi ska träna på i helgen!

Just nu håller jag på att ladda upp filmerna från tävlingen i helgen men jag får inte in omhoppningen på datorn.. Knasiga saker som jag inte förstår.. Men förhoppningsvis kan jag lägga upp l.bn och l.a grunden här senare i kväll. Nu ska jag strax byta om och sen stallet!




KOMMENTARER

Kommentera här:

Namn:
jag kommer hit igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0