Tävling

Igår var det tävling på fhf med Bucky! och stina på Jack. Det gick bra, bucky fick med sig ett retligt pet men vad gör det de var ju för skoj skull och det var det verkligen! Jack skötte sig super och blev dubbel nolla och en 7e placering med Stina.  Detta var verkligen kul att göra och en bra erfarenhet. Kändes jätte kul att gå in och hoppa en bana på 85 cm som jag inte hoppat på jätte länge. Jag var inget nervös när jag skulle hoppa men när stina och jack hoppade var jag super nervös. Vet inte varför jag var nervös men jag hoppades väl på att Jack skulle sköta sig och det gjorde han! Och med stina på ryggen så var det ju inget att va nervös för.
 
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera här:

Namn:
jag kommer hit igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0