v.19

Denna veckan har gått super fort. I måndagsvar jag i skolan sen pluggade jag hela kvällen. I tisdags var det skola sen hoppträning. Hoppträningen gick jätte bra! Jag red bra och jack var jätte mjuk och lydig. I onsdags var det skola sen fick hästarna vila. Så på kvällen passade jag på att sola och fixa lite. Igår så var det fixar dag i stallet, vi städade, krattade och massa sånt. Och idag ska jag och stina träna med varandras hästar för i morgon är det tävling med Bucky.

Förra helgen var det tävling i Vartofta och div 1. Det gick jätte bra faktiskt. Felfri i första 1m och en 4e placering och i andra klassen var jag felfri i grunden och tyvärr ett stopp i omhoppningen då jag red på alldeles för mycket så det blev för flackt. Men är jätte nöjd med rundorna och det kändes super bra.


KOMMENTARER

Kommentera här:

Namn:
jag kommer hit igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0