Vinst!

Igår var det tävling i skara och sista omgången i div.1.

I l.b så blev vi dubbel nolla och en 5e placering. En riktigt bra runda, fina språng och bra tempo som är mycket viktigt med Jack. Han hoppade super bra på framhoppningen med stora fina språng i båda klasserna.

I L.a så var det lagklassen och jag gick ut sist så det hängde på mig, om jag skulle bli felfri så kom laget till omhoppning. Och eftersom jag har en så otroligt duktig häst så blev vi nolla! Sen var det omhoppning och innan det så fick vi reda på att laget hade vunnit denna omgången och hela div.1! Så jag slappnade av lite mycket till omhoppningen så blev ett jätte retligt stopp pga att jag var för loj sen en rivning i slutet. Men Jack kämpade på riktigt bra för det var långa banor och många språng så jack hade behövd extra hjälp i omhoppningen men jag blev 4a i l.a ändå då det var 4 till omhoppning och 5 placerade.


Är riktigt glad över att vi lyckades vinna allt som var vårat mål så nästa år är greva i elitserien!

KOMMENTARER

Kommentera här:

Namn:
jag kommer hit igen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0